چه تخفیف شکم برای بیماران PKD معنی می دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه تخفیف شکم برای بیماران PKD معنی می دهد

احتمال بروز شكستگي كيست ها در بيماران مبتلا به PKD (بيماري كليه پلي كيستيك) احتمالا ناشي از آن است. در حالی که چشمی شکم برای بیماران PKD معنی دارد؟
با کیست های رشد، کلیه بزرگتر و بزرگتر می شود، و پس از آن، بیماران شکم شکمی را خواهند داشت. در این مورد، کیست ها خیلی بزرگ هستند. و کیست ها احتمال بیشتری برای پارگی دارند، که می تواند منجر به عفونت شود. همچنین عملکرد کلیه کاهش می یابد. بیماران PKD مقدار زیادی از مواد ناخواسته را در بدن جمع می کنند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به PKD که مبتلا به انسداد شکمی هستند، درد جدی و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را دارند، در صورتی که درمان های موثری را انجام ندهند.
با توجه به این، چه می توانیم برای کمک به بیماران PKD با انسداد شکمی انجام دهیم؟
آنچه که من می خواهم بگویم این است که بیماران مبتلا به PKD مبتلا به چاقی باید دو راه برای احساس بهتر داشته باشند. از یک طرف، بیماران باید رژیم های سالم و عادات زندگی در زندگی را در نظر بگیرند. از سوی دیگر، بیماران باید یک درمان مؤثر برای کاهش کیست ها، پاک کردن سموم و بهبود عملکرد کلیه در نظر بگیرند.
در چین، طب چینی مانند درمان توکسین حذف، درمان پزشکی دهان و دندان چینی، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمان و سایر درمان ها تاثیر بیشتری در جلوگیری از رشد کیست ها، خارج کردن آب در کیست ها ، بهبود عملکرد کلیه، و غیره
هنگامی که کیست ها تخلیه می شوند، تخلیه شکمی کاهش می یابد و بیمار PKD با کیفیت زندگی بهتری خواهد داشت.
اگر هر پازل دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری فعلی خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما موقعیت های فیزیکی شما را تجزیه و تحلیل می کنند و در اسرع وقت به شما کمک خواهند کرد.

پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: